Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

(Nie)zwykła matematyka

Koordynatorki szkolne: Marta Kobierecka-Spruta i Olga Olejniczak - osoby wdrażające innowację pedagogiczną w Szkole Podstawowej nr 122 w Łodzi.
Autorzy: Agnieszka Pabiniak i Izabela Pietrzak Szkoła Podstawowa nr 142 im. Zawiszy Czarnego w Łodzi.

Lapbooki w 6C.

05.03.2024

Lapbooki w 6C.

05.03.2024

Uczniowie klasy 6c w ramach (Nie)zwykłej matematyki utrwalili sobie wzory na pola figur płaskich. Wykonali piękne lapbooki....

Zajęcia terenowe. Uczniowie klasy 4a w ramach (Nie)zwykłej matematyki mierzyli boisko, budynek szkoły, ławki oraz drzewa z zastosowaniem miarek, rozpiętości ramion, długości kroku....

Uczniowie klasy 6c w ramach (Nie)zwykłej matematyki biegając od stacji do stacji utrwalili sobie wzory na pola figur płaskich. Pracowali w parach, a zadania rozmieszczone były w sali i na korytarzu....

Grudzień to czas magii. W naszej szkole magia pojawiła się na matematyce w postaci kalendarza matematycznego. Dzieci z klas 4 - 8 zmagały się z logicznymi i matematycznymi zadaniami ukrytymi w kalendarzach adwentowych....

23 listopada to Dzień Fibonacciego. Na zajęciach koła matematycznego uczennice i uczniowie klas siódmych poznali interesujący ciąg liczb, występujący niemal wszędzie: w przyrodzie, architekturze, muzyce, sztuce, informatyce czy anatomii ludzkiego ciała. Po zapoznaniu się z częścią teoretyczną młodzież zmier...

16 października 2023 r. w ramach Europejskiego Dnia Statystyki uczniowie klasy 4a, 5c i 6c wzięli udział w zajęciach „Łódź w liczbach” prowadzonych przez panią Barbarę Spodzieję Urzędu Statystycznego w Łodzi. Bardzo serdecznie dziękujemy Pani Barbarze za profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie ...

Uczestnicy koła matematycznego dla klas siódmych wzięli udział w bieganym utrwaleniu wiadomości o procentach i ich zastosowaniu w zadaniach tekstowych, realizując założenia matematyki pustej klasy w ramach innowacji (Nie)zwykła matematyka. To była świetna zabawa!...

W ramach projektu (Nie)zwykła matematyka uczniowie klas 6 tworzyli kosztorys  obiadu dla czteroosobowej rodziny. Ułamki dziesiętne powtórzone na 5! :)...

Przy okazji Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia, który w 2023 roku obchodzony był 6 października, uczennice i uczniowie naszej szkoły mieli możliwość powtórzenia sobie mnożenia i dzielenia liczb naturalnych w zakresie 100. Działania towarzyszyły im na każdej przerwie, bo dzieci mogły je spotkać na drzwiach...