Doradztwo zawodowe
Celem doradztwa zawodowego w szkole podstawowej jest przygotowanie uczniów do odpowiedzialnego planowania kariery i podejmowania przy wsparciu doradczym decyzji edukacyjnych i zawodowych uwzględniających znajomość własnych zasobów oraz informacje na temat rynku pracy i systemu edukacji.
klasy I - VI - Orientacja Zawodowa– ogół działań o charakterze dydaktyczno-wychowawczym ukierunkowanych na kształtowanie u uczniów szkoły podstawowej pozytywnych i proaktywnych postaw wobec pracy i edukacji poprzez poznawanie i rozwijanie zainteresowań i uzdolnień oraz nabywanie wiedzy na temat zawodów i rynku pracy.
klasy VII - VIII - Doradztwo Zawodowe uporządkowane i zaplanowane działania mające na celu wspieranie uczniów klas VII–VIII szkoły podstawowej w procesie świadomego i samodzielnego podejmowania decyzji edukacyjnych, a także zawodowych z uwzględnieniem zainteresowań i predyspozycji zawodowych.
Zajęcia z doradztwa zawodowego w kl. VII i VIII prowadzi p. Aleksandra Bednarek
Doradcą metodycznym opiekującym się naszą szkołą jest p. Anna Zientalska
Koordynatorem szkolnym do spraw doradztwa zawodowego jest p. Elżbieta Guzińska
Nasza szkoła w ramach doradztwa zawodowego współpracuje m. in. z PPP nr 2 w Łodzi ul. Motylowa3 i ŁCDNiKP
90-142 Łódź ul. Kopcińskiego 29
tel. 42 678-33-78, fax 42 678-07-98
Doradztwo zawodowe - AKADEMIA RODZICA
Rozpoczyna się cykl konferencji w aplikacji Teams Office 365 organizowanych przez ŁCDNiKP :
Zaproszenie z linkiem do spotkania będzie rozsyłane do rodziców uczniów klas ósmych Librusem.
W naszej szkole odbył się cykl spotkań dla uczniów klas VII i VIII , które prowadziła pani Anna Zientalska - konsultant do spraw doradztwa zawodowego z ŁCDNiKP.
Podczas spotkań uczniowie kształtowali umiejętność świadomego planowania ścieżki edukacyjno-zawodowej. Były także przeprowadzone badania predyspozycji i uczestnicy rozpoznawali swój potencjał w kontekście wyboru szkoły ponadpodstawowej i zawodu.
Młodzież aktywnie i kreatywnie brała udział w warsztatach, które okazały się dla nich pomocne i ciekawe.