Konkursu "Zakładka do książki"
Regulamin Konkursu Zakładka do książki
Postanowienia ogólne
1. Organizator konkursu: Biblioteka Szkolna.
2. Cel konkursu: Promowanie czytelnictwa oraz rozwijanie kreatywności artystycznej uczniów.
3. Uczestnicy konkursu: Uczniowie klas 1-3.
Zasady uczestnictwa
1. Zadaniem uczestników jest wykonanie zakładki do książki, korzystając z dowolnej techniki plastycznej.
2. Zakładka musi być podpisana na odwrocie: imieniem, nazwiskiem oraz klasą autora pracy.
3. Prace należy dostarczyć osobiście do Biblioteki Szkolnej w terminie od 27 stycznia 2025r. do 14 lutego 2025r.
4. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę konkursową.
Ocena prac
1. Ocenie podlegają:
oryginalność pomysłu,
estetyka wykonania,
zgodność pracy z tematem konkursu.
2. Komisja konkursowa wybierze laureatów I, II i III miejsca.
3. Decyzje komisji są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.
Nagrody
1. Laureaci I, II i III miejsca otrzymają nagrody rzeczowe.
2. Osoby wyróżnione otrzymają drobne upominki.
3. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymają pamiątkowe dyplomy.
Ogłoszenie wyników
1. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 3 marca 2025r.
2. Informacja o laureatach będzie dostępna na szkolnej witrynie internetowej.
Postanowienia końcowe
1. Prace złożone na konkurs stają się własnością Organizatora i mogą być wykorzystywane do celów promocyjnych.
2. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu konkursu.
Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie!
Organizator: Natalia Kuzalska-Grzelak