Szkoła Podstawowa nr 122 w Łodzi

Wydarzenia

JESTEŚMY - biało-czerwoni!

20-06-2018
19 czerwca 2018r. budynek klas młodszych poszalał... ubrani w biel i czerwień byliśmy nie tylko bardzo widoczni, ale przede wszystkim nastawieni optymistycznie. Z okazji pierwszego (...)

Występ szkolnego kabaretu

20 czerwca 2018 r. dał występ szkolny kabaret. Tego dnia można było zobaczyć trzy skecze: "Babę Jolę", "Damę na wieży" i "Robin Hood". Publiczność śmiała się do rozpuku.  Gra (...)

Wycieczka klasy VII D, VII C i VII A

15-06-2018
Dnia 8 czerwca 2018 roku w piękną słoneczną pogodę wybraliśmy się na wycieczkę jednodniową do Wrocławia. Ochłodziliśmy się w czasie rejsu statkiem po Odrze i w czasie spaceró (...)

Naprawdę Zielona, Zielona Szkoła

14-06-2018
Malownicze widoki Bieszczad, świeże powietrze i mnóstwo dobrej zabawy towarzyszyło IIIB I IIID na tzw. Zielonej Szkole. Pierwszy dzień przywitaliśmy w prawdziwym zamku w Łań (...)

Wycieczka klas IV A, IV B i IV C

13-06-2018
21 oraz 22 maja klasy IV A, IV B i IV C wyruszyły na wycieczkę Szlakiem Pierwszych Piastów, by obejrzeć zabytki polskiej kultury, o których uczyli się w klasie IV na (...)

"Jak nie czytam jak czytam"

Oto nasza flaga - uczniów Szkoły Podstawowej nr 122! Klasy I - III to kolor białyKlasy IV - VII to kolor czerwonytzw. "patyczek do flagi" to nauczyciele i pracownicy szkoły (...)

Zielona Szkoła uczniów klas V B, V C i VII A

13-06-2018
W dniach 7 – 11 maja br. uczestniczyliśmy wraz z naszymi wychowawcami w pięciodniowej wycieczce w Tatry i na Podhale. Nasz pensjonat znajdował się w Małym Cichym -  mie (...)

Uczniowie klas V B i V C w Rogowie

W dniu 24 kwietnia br. wzięliśmy udział w jednodniowej wycieczce do Rogowa i okolic. Celem naszej wycieczki było Arboretum SGGW w Rogowie, na obszarze którego znajdują się (...)

Wieża Babel

06-06-2018
Projekt WIEŻA BABEL, czyli Pierwszy Dzień Języków Obcych odbył się w naszej szkole 6 czerwca. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, uczniowie przygotowali równie (...)

Wycieczka klas szóstych

28-05-2018
W dniach 23-25 maja klasy szóste były na wycieczce w Kotlinie Kłodzkiej. Już pierwszego dnia zdobyliśmy najwyższy szczyt Gór Sowich – Wielką Sowę (1015 m n.p.m. (...)